CRM modul
Så ved du alt om dine kunder
Få fuld indsigt i dine kunder, fra historiske interaktioner til aktuelle leverancer. Dine kundedata er altid opdaterede og lige ved hånden på tværs af afdelinger, så du kan opbygge stærke relationer, træffe gode beslutninger og øge kundetilfredsheden.
Automatisér kundehåndtering og boost relationer
Med automatiseret håndtering af salgs- og kundehistorik har du altid relevante informationer ved hånden. Kontaktinfo, tilbud, dokumenter og notater er samlet ét sted, og historikken følger med.
Det giver bedre support, tilfredse kunder og bedre salgsresultater, når du nemt kan følge op og handle på kundedata i realtid.
Opdaterede kundedata på tværs af afdelinger
Så du og dine kolleger altid kan se samme info, historik og status – uden manuel indtastning.
Forbedret salgsforecast og pipeline-styring
Marketing og dine sælgere planlægger og optimerer kampagner og salgsindsatser ud fra præcise data om salgsmuligheder og pipeline.
Integreret kundeoversigt med salgsdata
Giver ledelsen et komplet billede over kunder og de enkelte sælgeres resultater ved at integrere data fra økonomi og salgsmodul.
Segmentering giver målrettede kampagner
Skab kundegrupper og tilhørende maillister ud fra historik, interesser, produkter og købshistorik for bedre kampagner.
Automatiske påmindelser og opfølgning
Hold styr på næste skridt med kunderne med automatiserede påmindelser og notifikationer.
Sikker opbevaring af alle dokumenter giver tryghed
Undgå at forstyrre kolleger, når ordrer, dokumenter og notater er samlet ét sted, og den automatiserede backup gør, at du kan sove trygt.
5 fordele med Uniconta CRM