Firma
Styr på hvem der gør hvad, hvornår og hvordan
Giver dig fuld kontrol over alle firmaoplysninger, brugere, rettigheder, grupper, dokumentation og sikre GDPR data – alt samlet ét sted.
Ét samlet sted gør administration så meget lettere
Èn indgang til hver bruger, med adgang til nøjagtig de informationer de skal bruge. Ikke mere bølv med vigtige firmadokumenter i flere forskellige systemer og usikkerhed om GDPR.
Du har hvad du skal bruge for at tilgå, opdatere og sikre data for hele virksomheden.
Få simpel kontrol med ”hvem der kan hvad”
Administrér adgange med rollebaserede rettigheder, så medarbejdere kun får adgang til relevante oplysninger, hvilket styrker sikkerheden.
Dokumenterne der ikke blev væk
Gem og håndter virksomhedens dokumenter ét sted for at sikre hurtig adgang og opretholde compliance. Reducér behovet for eksterne dokumentlagringsløsninger.
Ro i maven, for alt er gemt sikkert
Hold styr på ændringer og adgang til data med automatiserede logfiler og auto-backup. Det letter revisioner, og du kan hurtigt gendanne data, hvis uheldet er ude.
Styr fortrolige adgange og data
Du kan strukturere og kategorisére data efter behov, så du altid har overblik over og let kan styre adgange forretningskritiske informationer.
Ikke mere bøvl med GDPR
Dine data er sikkert opbevaret og i overensstemmelse med GDPR-krav, inklusiv en oprydnings-funktion til inaktive data, så du undgår sanktioner.
Bogføringsloven har vi styr på
Du får selvfølgelig også effektiv dokumenthåndtering og overholdelse af bogføringsloven, via en central og organiseret opbevaring af alle firmadokumenter.