Uniconta

Indkøb modul

Indkøbsproces med opdateret lager – i realtid

Med opdateret og præcis indkøbsstyring har du fuldt overblik over lagerstatus og leverandører og kan reducere lagerfejl og -omkostninger, til glæde for kolleger og kunder.

Effektiv indkøbsstyring der sparer tid og reducerer fejl

Med indkøbsmodulet har din virksomhed altid de rette varer på lager, uden overflødige beholdninger. Du reducerer fejl og sparer tid med en automatiseret ordrer- og modtagelsesproces.

Den digitaliserede og automatiserede håndtering af leverandørfakturaer og betalinger giver dig fuld kontrol over indkøbsomkostninger og likviditet.

Automatisk opdatering af lager ved indkøb

Hver gang varer modtages, opdateres lageret automatisk, så du altid har opdaterede lagerdata og undgår manuelle opdateringer.

Data i realtid med integration til økonomi og lager

Direkte integration sikrer, at alle indkøbsdata automatisk opdateres i økonomi- og lagermoduler. Dette giver præcise data og sparer tid.

Håndter internationale køb med valutastyring

Indkøbsmodulet understøtter flere valutaer, så du kan administrere internationale indkøb uden besvær og sikre korrekt bogføring.

Overblik over leverandør- og prisdata

Hold nemt styr på tidligere indkøb og priser. Brug data til at forhandle bedre aftaler og planlægge fremtidige indkøb effektivt.

Find og ændre varer hurtigt

Spar tid på søgning i og masseændringer af store varebeholdninger, gælder også grupper, mærker og art.

Leverandørfakturaer

Spar tid med automatiserede leverandørfakturaer, der opfylder kravene til e-faktura. Effektivt og præcist uden manuel opfølgning.

Ordre og indkøb

 

Alle Uniconta moduler

Prøv Uniconta GRATIS i 30 dage

Klik her!