Kreditor modul
Endelig styr på alle dine indkøb – også de udenlandske
Optimer dit cash flow og fjern manuelle opgaver med automatiseret bogføring af indkøb og fuld valutastyring – uden differencer – i realtid.
Automatiseret leverandør setup og godkendelsesflow sparer dig tid og mindsker fejl
Unicontas Kreditormodul automatiserer godkendelse og betalinger af leverandørfakturaer, så du reducerer risikoen for fejl og sparer tid.
En digital proces giver dig også fuldt overblik over alle udestående og kommende betalinger med opdaterede leverandør-, moms- og betalingsdata, forskellige valutaer og formater som OIOUBL, Peppol og BIS.
Automatisk opdatering til finans og lager
Integration til finans og lager sikrer, at alle data opdateres automatisk i realtid. Det minimerer manuelle opgaver, fejl og tab.
Få leverandørgodkendelse via e-mail
Godkend leverandørfakturaer direkte via e-mail uden login. Med et digitalt godkendelsesflow reduceres manuelle opgaver markant.
Automatiseret håndtering af valuta
Automatisk håndtering af og bogføring i forskellige valutaer reducerer fejl og tidsforbrug markant, bl.a. i bogføringsopgaverne.
Fjern fejl med digital håndtering af fakturaer
Betalingsinfo på hver kreditor minimerer fejl. Brug fx betalings-ID, kortarttyperne eller formater som OIOUBL og ISO20022.
Optimer cashflowet med præcise betalinger
Styring af betalinger hjælper dig med at undgå unødvendige omkostninger. Optimer din likviditet ved at betale fakturaer på det rette tidspunkt.
Få overblik med betalingsbetingelser
Optimer dit cash flow og likviditet med et samlet overblik over alle betalingsaftaler, betalingsfrister og leverandørkreditter for alle leverandører.
Webinar – Kreditorindbetalinger